Logo – Szkoła trenerów komunikacji opartej na empatii

Autorski Kurs Komunikacji opartej na Empatii

ON-LINE — ESENCJONALNY I PRAKTYCZNY

 

Sprawdź szczegółypoznaj program kursu

Poczucie szczęścia aż w 40% zależy od Twoich świadomych działań, wg badań prof. Lubomirsky.  Dołącz do nas i maksymalnie skorzystaj z tego, na co masz wpływ! Po kursie możesz mieć w życiu łatwiej!

 

Masz wrażenie, że często tracisz czas i energię na rozmowy, które są o wszystkim i o niczym? A może przypominają grę w ping-ponga krytyki, obwiniania i kończą się rozczarowaniem lub zranieniem drugiej osoby?

Denerwujesz się przed ważnymi rozmowami? Rozmyślasz godzinami, jak coś powiedzieć, aby druga osoba Cię zrozumiała? Zastanawiasz się, jak powiedzieć o trudnej sytuacji, aby rozmówca się nie obraził?

 A może szybko zalewa Cię złość i mówisz rzeczy, które ranią Twoich bliskich lub zniechęcają do współpracy w sytuacjach zawodowych?

Chcesz, aby Twoja komunikacja była świadoma, dojrzała i ułatwiała Ci budowanie relacji opartych na zaufaniu w pracy, wśród znajomych, w domu?

Jeżeli tak, nasz autorski Kurs Komunikacji opartej na Empatii jest dla Ciebie!

Stworzyliśmy go na podstawie 15 lat doświadczeń w uczeniu empatycznej komunikacji, tysięcy godzin przeprowadzonych szkoleń, setek rozmów z uczestnikami i powtarzających się pytań.

Pakiet BLIŻEJ LUDZI

Na kursie dowiesz się m.in. jak:

N

odzyskać swój czas i energię tracone na rozmowy, które nic nie wnoszą

N

uporządkować myśli i wyciszyć emocje, aby zyskać więcej jasności i spokoju w rozmowach

N

odróżniać obserwację od interpretacji i mieć dzięki temu wpływ na jakość życia wewnętrznego i komunikacji

N

odczytywać swoje potrzeby i pewniej je komunikować oraz uznawać je za równie ważne, co potrzeby otoczenia

N

zrozumieć różnicę pomiędzy życzliwością a empatią

N

świadomie kierować mechanizmami intra- i interpersonalnymi, które aktywują się w naszych codziennych rozmowach

N

czuć się pewniej wśród ludzi i tworzyć bardziej satysfakcjonujące oraz autentyczne relacje, aby realizować swoje potrzeby w przyjazny i pokojowy sposób

Zobacz jak kurs wygląda od środka!

Zaloguj się teraz, za darmo na 3 dni

i zdobądź cenną wiedzę na temat „Jak rozpocząć empatyczną rozmowę, a nie kłótnię?”

Jest to pierwszy z ośmiu modułów kursu.

Jeśli kurs Ci się spodoba możesz go wykupić, a jeśli nie dostęp automatycznie wygaśnie.

Nie pytamy Cię o kartę kredytową, nie będziesz musiał(-ła) rozwiązywać z nami umowy.

Cena kursu:

1353 zł

Otrzymasz:

N

12-miesięczny dostęp do platformy z kursem

N

8 modułów kursu (każdy przeczytasz w ciągu 30-60 min), a zawarte w nim ćwiczenia możesz trenować miesiącami, odkrywając subtelności wewnętrznego świata

Możesz wybrać jeden z trzech pakietów:

PAKIET PRIV

  • Kurs w formie 8 e-booków
  • Sesja 1:1, 60 minut (przygotowanie do ważnej rozmowy lub sesja pytań do kursu, zależnie od Twoich potrzeb)
  • 1 sesja live pytań i odpowiedzi w grupie, 90 minut

 

Cena: 349 zł

 

PAKIET ECONOMY

  • Kurs w formie 8 e-booków
  • 1 sesja pytań i odpowiedzi, 90 minut
  • Możliwość zadawania pytań w grupie na FB

Cena: 199 zł

 

PAKIET MAX

  • Dostęp do platformy
  • Testy i certyfikat
  • 2 sesje live po 8h dydaktycznych
  • sesja 1:1, 60 minut
  • Kurs możesz podarować w prezencie dwóm osobom za 1 zł (nie dotyczy sesji 1:1)

Cena: 1353 zł

 

Ten kurs to esencja wiedzy i praktyczne, sprawdzone ćwiczenia. Jeśli je wykonasz – zauważysz pozytywną różnicę w relacjach. 

 

 

PROGRAM KURSU

NAJWAŻNIEJSZY PIERWSZY KROK, CZYLI JAK ROZPOCZĄĆ EMPATYCZNĄ ROZMOWĘ, A NIE KŁÓTNIĘ?

ZOBACZ ŚWIAT UCZUCIEM, CZYLI EMOCJE W KOMUNIKACJI. Uczucia jako wewnętrzna nawigacja.

O CO Ci CHODZI? O CO MI CHODZI? Potrzeby w komunikacji.

ILE RAZY MAM PROSIĆ O TO SAMO? Prośby zamiast żądań i pożądań.

JEŚLI SIĘ TEGO NAUCZYSZ, JUŻ NIGDY NIE POCZUJESZ SIĘ ZRANIONA. Empatyczne słuchanie.

DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY (I DOBRE RELACJE), CZYLI STRASZNA SZCZEROŚĆ I RADYKALNA UCZCIWOŚĆ. Tłumaczenie języka szakala na język żyrafy.

JAK REAGOWAĆ NA TRUDNE KOMUNIKATY, ABY NIE PODNOSIĆ CIŚNIENIA SOBIE I INNYM?  Zdrowie jest najważniejsze, prawda?

EMPATYCZNA ASERTYWNOŚĆ, CZYLI ZA KAŻDYM „NIE” KRYJE SIĘ „TAK” DLA WAŻNEJ POTRZEBY. Jak odmawiać i nie palić mostów?  

Uczymy do skutku!

Jeśli po zakończeniu kursu poczujesz, że potrzebujesz więcej czasu, możesz kurs powtórzyć w kolejnej edycji i ponownie uczestniczyć w sesjach live Q&A. Masz również możliwość skorzystania z sesji dodatkowej 1:1 jeśli będziesz na wszystkich sesjach Q&A i nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

 

Czego możesz się spodziewać po sesji 1:1? Otrzymasz od nas 60 minut. Możesz wybrać jeden z tematów sesji:

  • Doświadczenie empatycznego słuchania (jeśli potrzebujesz głębszego kontaktu z ciałem, emocjami i swoimi potrzebami)
  • Informacja zwrotna na temat wiadomości pisanej (jeżeli chcesz wysyłać wiadomości z dbałością o słowa i tak, aby informacja nie podnosiła ciśnienia odbiorcy oraz nie eskalowała napięcia)
  • Wsparcie w sformułowaniu prośby, odmowy lub informacji zwrotnej
  • Wsparcie w empatycznym zrozumieniu rozmówcy (wcielanie w role)

Co zawiera kurs?

Warto wiedzieć, że:

każdy moduł zakończony jest testem, który zawiera 8 pytań

materiały zostały przygotowane w formie pisanej i nagrań audio, czyta Ewa Tyralik

Sesje pytań i odpowiedzi live do kursu odbędą się na Zoom w soboty, po 8h dydaktycznych każda

sesje nie są nagrywane i udostępniane, po zakończeniu sesji nadal będziesz mieć dostęp do platformy i grupy na FB

dla pierwszych 20 osób, które wykupią kurs w cenie jest 60-minutowa sesja 1:1 z autorkami kursu (nie dotyczy osób towarzyszących)

certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie otrzymasz po uzyskaniu 90% poprawnych odpowiedzi

masz dostęp do grupy na FB, na której możesz zadawać pytania ekspertom i rozmawiać z innymi uczestnikami kursu

Nie czekaj!

Dołącz do kursu już dziś i zauważ pozytywną różnicę w swoim życiu!

Kim jesteśmy?

Uczymy empatycznej komunikacji od 2006 roku

Lucyna Wieczorek-Tutak 

Trenerka z 20-letnim doświadczeniem rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Poprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń z umiejętności interpersonalnych. Specjalizuje się w empatycznej komunikacji wg M.Rosenberga. Autorka programów rozwoju osobistego opartych na empatii, które ukończyło ponad 600 osób (dla liderów, trenerów, nauczycieli, rodziców). Założycielka Szkoły trenerów komunikacji opartej na empatii, która od 2006 roku wykształciła ponad 300 trenerów empatycznej komunikacji. Wykładowczyni i współautorka programu studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i Warszawie „Komunikacja w organizacji oparta na empatii”.

Autorka książki o empatii wobec siebie i innych „Nie mów przepraszam, nie mów kocham”, która przez pewien czas była na pierwszym miejscu wśród kupowanych tytułów z działu psychologia wydawnictwa „Czarna owca”.

Współorganizatorka i pomysłodawczyni cyklu Konferencji „Empatyczna Polska”. Dotychczas odbyły się 4 konferencje, które zgromadziły ponad 700 osób, w tym ponad 500 z branży edukacji. Wieloletnia dyrektorka programowa oraz współorganizatorka prawdopodobnie jak dotąd największego w Polsce Festiwalu Rozwojowego dla Kobiet Progressteron, w którym w czasie 36 edycji, uczestniczyło ponad 80 000 kobiet (dane z systemu rezerwacji). Tutaj prowadziła pierwsze warsztaty z empatycznej komunikacji „Magia empatii”. Laureatka nagrody Kryształowe Zwierciadło dla ludzi dialogu, którzy łączą, a nie dzielą (w 2007 roku). 

Kup i umów się na sesję indywidualną z Lucyną.

60 minut 480 zł

Autorka książek: „Uwaga. Złość” wyd. Natuli 2020 – bestseller oraz „Ewka, co Cię ugryzło, czyli jak się zrozumieć i porozumieć”.  

Kup i umów się na sesję indywidualną z Ewą

60 minut 480 zł

Co mówią o naszych poprzednich kURSACH?

Brałam udział w Szkoleniu z Komunikacji opartej na Empatii dla trenerów i liderów online.

Wiedza, którą zdobyłam oraz ćwiczenia jakie wykonywałam pomogły mi w budowaniu pewności siebie w wyrażaniu swoich uczuć oraz nazywaniu potrzeb.

Bardzo często sięgam do ćwiczeń, w których brałam udział podczas szkolenia, szczególnie przed trudnymi rozmowami rodzinnymi lub związanych z pracą nauczyciela i szkoleniowca.

Anna Ludziejewska

Mobilna Pracowania Montessory

 (…) Empatyczna komunikacja pozwala mi być bliżej samej siebie, jak również innych ludzi i ich potrzeb. 

Była i jest bardzo ważnym elementem w moim samorozwoju, ale też sądzę, że pozwala mi być lepszym trenerem. Takim, który potrafi słuchać, być w kontakcie z potrzebami swoich klientów, ale też dbającym o swoje potrzeby. Dzięki tej równowadze jest mi łatwiej pomagać innym, towarzysząc im w drodze ich rozwoju.
W empatycznej komunikacji z czasem odkryłam również echa pozostałych uniwersalnych teorii, które pomagają mi żyć szczęśliwie, z zachowaniem szacunku do siebie samej i innych ludzi. 

Polecam ją każdemu, bez względu na wykonywany zawód, ponieważ pomaga tworzyć piękne relacje.

Magdalena Knitter

Trener, coach, autorka książek, Magdalenaknitter.pl

Uwaga!

Ten kurs dotyczy prowadzenia codziennych rozmów tak, aby każda z osób mogła zaspokoić jak najwięcej swoich potrzeb w sposób pokojowy.

Logo – Szkoła trenerów komunikacji opartej na empatii