Logo – Szkoła trenerów komunikacji opartej na empatii

Komunikacja oparta na Empatii
dla nauczycieli

KURS BASIC ON-LINE — ESENCJONALNY I PRAKTYCZNY

ONGOING. Do kursu możesz dołączyć w każdej chwili

 

Sprawdź szczegółypoznaj program kursu

Kurs został stworzony na bazie 15 lat doświadczeń w uczeniu empatycznej komunikacji oraz rozmów o komunikacyjnych potrzebach i bolączkach z osobami uczestniczącymi w konferencjach Empatyczna Polska–> Empatyczna Edukacja.

Zostań z nami:

Jeśli często masz poczucie, że rzucasz grochem o ścianę, a Twoje intencje rozmijają się z wpływem, który chcesz osiągać

Jeśli odnosisz wrażenie, że rozmowy z rodzicami oraz uczniami przypominają czasem grę w słownego ping-ponga krytyki i mecz w przerzucanie się odpowiedzialnością,

Jeśli chcesz umieć stawiać empatyczne granice i tęsknisz za szacunkiem i zrozumieniem w relacjach i szukasz narzędzi, aby wspierać szacunek i zrozumienie wśród swoich uczniów

Jeśli chcesz, aby Twoja komunikacja była świadoma, dojrzała i ułatwiała Ci budowanie relacji opartych na zaufania. 

Czuj się zaproszona/zaproszony do udziału w naszym autorskim kursie Komunikacji opartej na Empatii dla Nauczycieli, bo możesz mieć łatwiej

Możesz dołączyć w każdej chwili. Kurs ONGOING

Pakiet BLIŻEJ LUDZI

Kupując kurs teraz, dajesz sobie szansę, aby:

N

odzyskać swój czas i energię, tracone na rozmowy, które kosztują sporo nerwów

N

uporządkować myśli pomieszane z emocjami i zyskać dzięki temu więcej jasności oraz spokoju w rozmowach

N

zyskać więcej swobody w korzystaniu z narzędzi, które wspierają porozumienie i zrozumienie siebie nawzajem, a dzięki temu mieć ogromny wpływ na jakość życia wewnętrznego i komunikacji

N

łatwiej odczytywać własne potrzeby i uznawać je za równie ważne jak potrzeby otoczenia, dzięki temu mieć więcej jasności co do własnych granic i pewniej je komunikować

N

zrozumieć różnicę pomiędzy życzliwością, współczuciem, współodczuwaniem a empatią i zyskać nowy obszar wpływu na jakość rozmów

N

uzyskać wiedzę o podstawowych mechanizmach intra- i interpersonalnych, które aktywują się w naszych codziennych rozmowach i dzięki temu bardziej świadomie nimi kierować, a może też bardziej łaskawym empatycznym okiem popatrzeć na siebie i innych…

N

dzięki temu wszystkiemu, czuć się pewniej w wymagającej, szkolnej rzeczywistości i wspierać świat bliski Twoim wartościom.

Dołącz do  Kursu Komunikacji opartej na Empatii dla Nauczycieli basic, on-line. Ten kurs to esencja wiedzy i praktyczne, sprawdzone ćwiczenia.  Jeśli je wykonasz – zauważysz różnicę.

Zamów kurs

Zapisz się na kurs

Tylko teraz kurs w cenie

 

                  370 zł

Otrzymasz:

N

12-miesięczny dostęp do platformy z kursem

N

6 modułów kursu, każdy przeczytasz w czasie 30 do 60 minut, a zawarte w nim ćwiczenia i rekomendacje co do praktyki, możesz trenować miesiącami odkrywając głębie i subtelności wewnętrznego świata

Co zawiera kurs?

Warto wiedzieć, że:

Materiały są w formie pisanej

Materiały do ćwiczeń są do pobrania

każdy moduł zakończony jest testem

Certyfikat potwierdzający odbycie Kursu i ewaluacji po uzyskaniu 90% poprawnych odpowiedzi

PROGRAM KURSU

Jak rozpocząć rozmowę, która wspiera współpracę?

O co w tym wszystkim chodzi, czyli emocje i potrzeby.

Ile razy mam powtarzać, czyli jak formułować prośby.

Jak nie brać komunikatów przeciwko sobie?

Jak wyrażać się szczerze i nie ranić?

Jak reagować na trudne komunikaty.

Nie czekaj!

Dołącz do kursu już dziś i zauważ pozytywną różnicę w swoim życiu!

Kim jesteśmy?

Uczymy empatycznej komunikacji od 2006 roku

Ewa Tyralik-Kulpa

Trenerka z 10 letnim doświadczeniem, przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleń z obszaru empatii, komunikacji i rozwoju osobistego; rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne; psychoterapeutka

Trenerka oraz dyrektorka w Szkole Trenerów Komunikacji opartej na Empatii;  Wykładowczyni i współautorka programu studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i Warszawie „Komunikacja w organizacji oparta na empatii”; wykładowczyni i współautorka programu „Komunikacja oparta na empatii w pracy nauczyciela” na UW (wydział Pedagogika).

Współorganizatorka, a także prelegentka konferencji „Empatyczna Polska”, w których uczestniczyło ponad 700 osób, w tym ponad 500 osób zajmujących się edukacją. Wieloletnia dyrektorka Ogólnopolskiego Festiwalu Rozwojowego dla Kobiet Progressteron. 

Autorka książek: „Uwaga! Złość.” wyd. Natuli 2020 – bestseller! oraz „Ewka co Cię ugryzło czyli jak się zrozumieć i porozumieć”. Autorka podcastów o empatii, także w szkole w serii Empatyczna Ewka.

Lucyna Wieczorek-Tutak 

Trenerka z 20-letnim doświadczeniem rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Poprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń z umiejętności interpersonalnych. Specjalizuje się w empatycznej komunikacji wg M.Rosenberga. Autorka programów rozwoju osobistego opartych na empatii, które ukończyło ponad 600 osób (dla liderów, trenerów, nauczycieli, rodziców).

Założycielka Szkoły trenerów komunikacji opartej na empatii, która od 2006 roku wykształciła ponad 300 trenerów empatycznej komunikacji. Wykładowczyni i współautorka programu studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i Warszawie „Komunikacja w organizacji oparta na empatii”.

Autorka książki o empatii wobec siebie i innych „Nie mów przepraszam, nie mów kocham”, która przez pewien czas była na pierwszym miejscu wśród kupowanych tytułów z działu psychologia wydawnictwa „Czarna owca”. 

Współorganizatorka i pomysłodawczyni cyklu Konferencji „Empatyczna Polska”. Dotychczas odbyły się 4 konferencje, które zgromadziły ponad 700 osób, w tym ponad 500 z obszaru edukacji.

Wieloletnia dyrektorka programowa oraz współorganizatorka prawdopodobnie jak dotąd największego w Polsce Festiwalu Rozwojowego dla Kobiet Progressteron, w którym w czasie 36 edycji, uczestniczyło ponad 80 000  kobiet (dane z systemu rezerwacji). To tutaj prowadziła pierwsze warsztaty z empatycznej komunikacji „Magia empatii”:-).

Laureatka nagrody kryształowe Zwierciadło, dla ludzi dialogu, którzy łączą, a nie dzielą, w 2007 roku. 

Opinie

Edukacja, to relacja. Bez relacji, nie ma edukacji, a jeśli jest, to często jest to realizowanie zagadnień podstawy programowej z poczucia obowiązku nauczyciela, ale bez odnoszenia się do potrzeb ucznia. Jakie są tego konsekwencje? Otóż chodzenie do szkoły jest złem koniecznym, a by zmusić ucznia do uczestnictwa w lekcjach, wmawia mu się, że szczęście człowieka zależy od ocen na klasówkach i wyników na egzaminie.

Zbyt duże koszty ponosimy, jako społeczeństwo, istnienia szkoły szytej na miarę XIX wieku, dlatego czas zawrócić z drogi niewspierającej, niedoceniającej szkoły. Szkoły, której coraz więcej uczniów nie lubi, do której coraz więcej uczniów nie chce chodzić. Wracając do pierwszego zdania mojej wypowiedzi, aby zmienić szkołę, zadbać o uczniów, ale też o nauczycieli i rodziców, aby porzucić ponaddwustuletnie metody nauczania, należy zacząć od siebie. Zacząć od kształcenia umiejętności, które wspierają człowieka w życiu i dają lepszą jego jakość. A jak się uczyć, to od najlepszych. Polecam Szkołę Trenerów Komunikacji Opartej o Empatię, bo od kilku lat współpracuję z Lucyną Wieczorek i Ewą Tyralik. Wspólnie organizujemy cykliczną konferencję Jeśli empatyczna edukacja, to empatyczna Polska w Zduńskiej Woli. Nasze działania promują język NVC, który jest narzędziem do kształcenia w duchu empatii, życzliwości i wzajemnego szacunku, a tego w szkole i w naszym społeczeństwie brakuje najbardziej.

Anna Szulc

Nauczycielka matematyki z ponad trzydziestoletnim stażem, wychowawczyni w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli, mediator społeczny, tutor, laureatka Konkursu im. Joanny Kubiak Nauczyciel Mediator.Autorka książki „Nowa Szkoła„. Pomysłodawczyni i organizatorka cyklicznych Konferencji EMPATYCZNA EDUKACJA => EMPATYCZNA POLSKA. W swojej pracy wykorzystuje metodę Porozumienia bez Przemocy (NVC) oraz badania z dziedziny neurobiologii. Uczestniczka ruchu oddolnych działań Budzącej się Szkoły mających na celu ulepszenie polskiej edukacji. Prelegent FORUM DLA EDUKACJI – przyszłość szkoły, szkoła przyszłości zorganizowanego przez Senat RP.