PAKIET - Komunikacja oparta na Empatii
dla nauczycieli + Podstawowe założenia empatycznej komunikacji

KURS BASIC ON-LINE — ESENCJONALNY I PRAKTYCZNY

Startujemy 25 listopada 2021

 

Sprawdź szczegółypoznaj program kursu

Dołącz do Kursu komunikacji opartej na empatii dla nauczycieli, basic, on-line. Odbierz Prezent! Startujemy 25 listopada

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Dołącz do   1.  edycji Kursu Komunikacji opartej na Empatii dla Nauczycieli basic, on-line. Kupując w zestawie otrzymasz w jednej cenie także kurs w formie audio –

Podstawowe założenia empatycznej komunikacji

Ten kurs to esencja wiedzy i praktyki, praktyki.  Jeśli je wykonasz – zauważyłsz.

Zamów kurs

Zapisz się na kurs w cenie

370 zł 

Otrzymasz:

N

12-miesięczny dostęp do platformy z kursem

N

5 modułów kursu, każdy przeczytasz w czasie 30 do 60 minut, a zawarte w nim ćwiczenia i rekomendacje co do praktyki, możesz trenować miesiącami odkrywając głębie i subtelności wewnętrznego świata

N

PREZENT- dostęp do kursu online w formie audio - Podstawowe założenia empatycznej komunikacji - zerówka

Co zawiera kurs?

Warto wiedzieć, że:

każdy moduł zakończony jest testem, który zawiera 8 pytań

Materiały są w formie pisanej + PREZENT - nagranie audio kursu Podstawowe założenia empatycznej komunikacji

Materiały do ćwiczeń są do pobrania

90 minutowa sesja pytań i odpowiedzi na koniec kursu, która pomoże znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię na koniec pytania.

Certyfikat potwierdzający odbycie Kursu i ewaluacji po uzyskaniu 90% poprawnych odpowiedzi

Dedykowana grupa na FB, na której możesz zadawać pytania ekspertom i rozmawiać z innymi uczestnikami/uczestniczkami kursu

PROGRAM KURSU

NAJWAŻNIEJSZY PIERWSZY KROK, CZYLI JAK ROZPOCZĄĆ EMPATYCZNĄ ROZMOWĘ, A NIE KŁÓTNIĘ?

ZOBACZ ŚWIAT UCZUCIEM, CZYLI EMOCJE W KOMUNIKACJI. Uczucia jako wewnętrzna nawigacja

O CO Ci CHODZI? O CO MI CHODZI? Potrzeby w komunikacji

ILE RAZY MAM PROSIĆ O TO SAMO? Prośby zamiast żądań i pożądań

JEŚLI SIĘ TEGO NAUCZYSZ, JUŻ NIGDY NIE POCZUJESZ SIĘ ZRANIONA. Empatyczne słuchanie

DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY (I DOBRE RELACJE), CZYLI STRASZNA SZCZEROŚĆ I RADYKALNA UCZCIWOŚĆ. Tłumaczenie języka szakala na język żyrafy

PROGRAM KURSU AUDIO –

Podstawowe założenia empatycznej komunikacji

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA EMPATYCZNEJ KOMUNIKACJI

W OPARCIU O „POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY” I ELEMENTY

PSYCHOLOGII POZNAWCZEJ.

NARZĘDZIE 4 KROKI DO KONTAKTU I WZAJEMNEGO ZROZUMIENIA.

CO TO ZNACZY JĘZYK SERCA?

ĆWICZENIA Z ODPOWIEDZIAMI I PYTANIA DO REFLEKSJI WRAZ Z LISTĄ UCZUĆ I POTRZEB.

Nie czekaj!

Dołącz do kursu już dziś i zauważ pozytywną różnicę w swoim życiu!

Kim jesteśmy?

Uczymy empatycznej komunikacji od 2006 roku

Ewa Tyralik-Kulpa

Trenerka z 10 letnim doświadczeniem, przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleń z obszaru empatii, komunikacji i rozwoju osobistego; rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne; psychoterapeutka

Trenerka oraz dyrektorka w Szkole Trenerów Komunikacji opartej na Empatii;  Wykładowczyni i współautorka programu studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i Warszawie „Komunikacja w organizacji oparta na empatii”; wykładowczyni i współautorka programu „Komunikacja oparta na empatii w pracy nauczyciela” na UW (wydział Pedagogika).

Współorganizatorka, a także prelegentka konferencji „Empatyczna Polska”, w których uczestniczyło ponad 700 osób, w tym ponad 500 osób zajmujących się edukacją. Wieloletnia dyrektorka Ogólnopolskiego Festiwalu Rozwojowego dla Kobiet Progressteron. 

Autorka książek: „Uwaga! Złość.” wyd. Natuli 2020 – bestseller! oraz „Ewka co Cię ugryzło czyli jak się zrozumieć i porozumieć”. Autorka podcastów o empatii, także w szkole w serii Empatyczna Ewka.

Lucyna Wieczorek-Tutak 

Trenerka z 20-letnim doświadczeniem rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Poprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń z umiejętności interpersonalnych. Specjalizuje się w empatycznej komunikacji wg M.Rosenberga. Autorka programów rozwoju osobistego opartych na empatii, które ukończyło ponad 600 osób (dla liderów, trenerów, nauczycieli, rodziców).

Założycielka Szkoły trenerów komunikacji opartej na empatii, która od 2006 roku wykształciła ponad 300 trenerów empatycznej komunikacji. Wykładowczyni i współautorka programu studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i Warszawie „Komunikacja w organizacji oparta na empatii”.

Autorka książki o empatii wobec siebie i innych „Nie mów przepraszam, nie mów kocham”, która przez pewien czas była na pierwszym miejscu wśród kupowanych tytułów z działu psychologia wydawnictwa „Czarna owca”. 

Współorganizatorka i pomysłodawczyni cyklu Konferencji „Empatyczna Polska”. Dotychczas odbyły się 4 konferencje, które zgromadziły ponad 700 osób, w tym ponad 500 z obszaru edukacji.

Wieloletnia dyrektorka programowa oraz współorganizatorka prawdopodobnie jak dotąd największego w Polsce Festiwalu Rozwojowego dla Kobiet Progressteron, w którym w czasie 36 edycji, uczestniczyło ponad 80 000  kobiet (dane z systemu rezerwacji). To tutaj prowadziła pierwsze warsztaty z empatycznej komunikacji „Magia empatii”:-).

Laureatka nagrody kryształowe Zwierciadło, dla ludzi dialogu, którzy łączą, a nie dzielą, w 2007 roku. 

Opinie

Edukacja, to relacja. Bez relacji, nie ma edukacji, a jeśli jest, to często jest to realizowanie zagadnień podstawy programowej z poczucia obowiązku nauczyciela, ale bez odnoszenia się do potrzeb ucznia. Jakie są tego konsekwencje? Otóż chodzenie do szkoły jest złem koniecznym, a by zmusić ucznia do uczestnictwa w lekcjach, wmawia mu się, że szczęście człowieka zależy od ocen na klasówkach i wyników na egzaminie.

Zbyt duże koszty ponosimy, jako społeczeństwo, istnienia szkoły szytej na miarę XIX wieku, dlatego czas zawrócić z drogi niewspierającej, niedoceniającej szkoły. Szkoły, której coraz więcej uczniów nie lubi, do której coraz więcej uczniów nie chce chodzić. Wracając do pierwszego zdania mojej wypowiedzi, aby zmienić szkołę, zadbać o uczniów, ale też o nauczycieli i rodziców, aby porzucić ponaddwustuletnie metody nauczania, należy zacząć od siebie. Zacząć od kształcenia umiejętności, które wspierają człowieka w życiu i dają lepszą jego jakość. A jak się uczyć, to od najlepszych. Polecam Szkołę Trenerów Komunikacji Opartej o Empatię, bo od kilku lat współpracuję z Lucyną Wieczorek i Ewą Tyralik. Wspólnie organizujemy cykliczną konferencję Jeśli empatyczna edukacja, to empatyczna Polska w Zduńskiej Woli. Nasze działania promują język NVC, który jest narzędziem do kształcenia w duchu empatii, życzliwości i wzajemnego szacunku, a tego w szkole i w naszym społeczeństwie brakuje najbardziej.

Anna Szulc

Nauczycielka matematyki z ponad trzydziestoletnim stażem, wychowawczyni w I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli, mediator społeczny, tutor, laureatka Konkursu im. Joanny Kubiak Nauczyciel Mediator.Autorka książki „Nowa Szkoła„. Pomysłodawczyni i organizatorka cyklicznych Konferencji EMPATYCZNA EDUKACJA => EMPATYCZNA POLSKA. W swojej pracy wykorzystuje metodę Porozumienia bez Przemocy (NVC) oraz badania z dziedziny neurobiologii. Uczestniczka ruchu oddolnych działań Budzącej się Szkoły mających na celu ulepszenie polskiej edukacji. Prelegent FORUM DLA EDUKACJI – przyszłość szkoły, szkoła przyszłości zorganizowanego przez Senat RP.