BIZNES
Empatyczna komunikacja w organizacji
Wspieramy liderów(-ki) HR i zarządy organizacji w urealnianiu wartości, takich jak zaufanie, współpraca, empatia czy innowacyjność.
Wspieramy liderów(-ki) oraz zespoły w rozwoju umiejętności z zakresu empatii i empatycznej komunikacji.
Zdobycie umiejętności z zakresu empatycznej komunikacji ułatwia liderowi budowanie naturalnego autorytetu i zaufania, ułatwia mu prowadzenie ważnych rozmów, wspieranie innych w rozwiązywaniu konfliktów i w radzeniu sobie z emocjami i stresem w dojrzały sposób.
Badania mówią, że empatia rodzi więcej empatii oraz zmniejsza poziom stresu.
Jedyną drogą jest wystartowanie z empatycznym działaniem.
Jak to zrobić?
Mamy swoje patenty, które nie wymagają wielkich inwestycji, a wzbogacają organizację o empatycznych liderów, od których mogą się uczyć dziesiątki innych osób.
A oto przykłady naszych programów:
- Studia podyplomowe: Komunikacja w organizacji oparta na Empatii. Jesteśmy autorkami programu części praktycznej i partnerem merytorycznym tego kierunku. Studia realizowane są na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i w Warszawie.
- Studium Umiejętności Osobistych dla liderów i trenerów oparte na empatii.
- Kurs Komunikacji opartej na Empatii basic on-line.
- Przygotowywanie liderów do ważnych rozmów „Jak to powiedzieć”. Pakiety sesji indywidualnych.
Liderki/liderzy, którzy zgłaszają się do nas, aby się rozwijać często w uzasadnieniu podają „Chcę umieć tak rozmawiać z ludźmi jak mój szef/szefowa”. „Dzięki mojej szefowej wiem, że w pracy to też jest możliwe, żeby tak z empatią rozmawiać”. Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie. Umów się na rozmowę sms 695 015 550.
PRZYKŁADOWE PROGRAMY OTWARTE
Profilaktyka wypalenia zawodowego – 8 sesji warsztatowych w małej grupie. Czas trwania sesji 3 godziny.
Program:
1. REZYLIENCJA. Podstawa siły i spokoju. Trening świadomości ciała oraz emocji w stresie. Nauka rozluźniania.
2. REGULACJA EMOCJI. Od świadomości do akceptacji. ZŁOŚĆ i bezsilność.
3. REGULACJA EMOCJI. Od świadomości do akceptacji. LĘK i zamartwianie się.
4. REGULACJA EMOCJI. Od świadomości do akceptacji. POCZUCIE WINY i samokrytycyzm.
5. JAK SŁUCHAĆ TRUDNYCH KOMUNIKATÓW I NIE BRAĆ ICH DO SIEBIE?
6. TRENING ODMAWIANIA i delegowania zadań.
7. POŻEGNANIE PERFEKCJONIZMU.
8. MOJE FILARY ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ
Inwestycja: Pakiet 8 sesji 2520 zł/osobę *
* Dla grup powyżej 10 osób z jednej organizacji 20% rabatu.
Szybko. Konkretnie. Efektywnie.
NASZE ATUTY
Metody
Empatyczna komunikacja oparta na NVC (Nonviolent Communication), budująca autentyczny kontakt, który zwiększa zaufanie i dostarcza energii.
Integralność, która oznacza rozwój w procesie łączącym emocje, myśli, doświadczenia i świadomość.
Uważność (mindfulness), jako sposób na zapobieganie stresowi i poprawę koncentracji.
Sposób pracy
Opieramy się na pracy z grupą, podczas której budujemy przestrzeń do głębokiej wymiany: refleksji, doświadczeń i informacji zwrotnych.
Takie podejście skutkuje lepszą komunikacją w grupie i poza nią, wzrostem zaufania do siebie oraz innych oraz trwałym i skutecznym uczeniem się.
Efekty
Lepszy kontakt ze sobą i z innymi ludźmi. Wzrost zaufania, a w konsekwencji większa efektywność osobista.
Świadomość i praktyczna wiedza na temat relacji interpersonalnych.
Redukcja stresu i znaczący wzrost energii – lepszy dostęp do zasobów wewnętrznych.

W OSTATNIM CZASIE WSPÓŁPRACOWALIŚMY MIĘDZY INNYMI Z:






Chcesz pomóc swojemu zespołowi, liderom, sobie w bardziej empatycznym dogadywaniu się – porozmawiajmy.
ZAPRASZAM DO KONTAKTU
Lucyna Wieczorek
tel. 695 015 550
lucyna.wieczorek@szkolatrenerowempatii.pl