BIZNES

Empatyczna komunikacja w organizacji

Wspieramy liderów(-ki) HR i zarządy organizacji w urealnianiu wartości, takich jak zaufanie, współpraca, empatia czy innowacyjność.

Wspieramy liderów(-ki) oraz zespoły w rozwoju umiejętności z zakresu empatii i empatycznej komunikacji.
Zdobycie umiejętności z zakresu empatycznej komunikacji ułatwia liderowi budowanie naturalnego autorytetu i zaufania, ułatwia mu prowadzenie ważnych rozmów, wspieranie innych w rozwiązywaniu konfliktów i w radzeniu sobie z emocjami i stresem w dojrzały sposób.

Badania mówią, że empatia rodzi więcej empatii oraz zmniejsza poziom stresu.
Jedyną drogą jest wystartowanie z empatycznym działaniem.

Jak to zrobić?

Mamy swoje patenty, które nie wymagają wielkich inwestycji, a wzbogacają organizację o empatycznych liderów, od których mogą się uczyć dziesiątki innych osób.

A oto przykłady naszych programów:

 

  • Studia podyplomowe: Komunikacja w organizacji oparta na Empatii. Jesteśmy autorkami programu części praktycznej i partnerem merytorycznym tego kierunku. Studia realizowane są na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i w Warszawie.
  • Studium Umiejętności Osobistych dla liderów i trenerów oparte na empatii.
  • Kurs Komunikacji opartej na Empatii basic on-line.
  • Przygotowywanie liderów do ważnych rozmów „Jak to powiedzieć”. Pakiety sesji indywidualnych.

Liderki/liderzy, którzy zgłaszają się do nas, aby się rozwijać często w uzasadnieniu podają „Chcę umieć tak rozmawiać z ludźmi jak mój szef/szefowa”. „Dzięki mojej szefowej wiem, że w pracy to też jest możliwe, żeby tak z empatią rozmawiać”. Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie. Umów się na rozmowę sms 695 015 550.

PRZYKŁADOWE PROGRAMY OTWARTE

Profilaktyka wypalenia zawodowego – 8 sesji warsztatowych w małej grupie. Czas trwania sesji 3 godziny.

Program:

1. REZYLIENCJA. Podstawa siły i spokoju. Trening świadomości ciała oraz emocji w stresie. Nauka rozluźniania.
2. REGULACJA EMOCJI. Od świadomości do akceptacji. ZŁOŚĆ i bezsilność.
3. REGULACJA EMOCJI. Od świadomości do akceptacji. LĘK i zamartwianie się.
4. REGULACJA EMOCJI. Od świadomości do akceptacji. POCZUCIE WINY i samokrytycyzm.
5. JAK SŁUCHAĆ TRUDNYCH KOMUNIKATÓW I NIE BRAĆ ICH DO SIEBIE?
6. TRENING ODMAWIANIA i delegowania zadań.
7. POŻEGNANIE PERFEKCJONIZMU.
8. MOJE FILARY ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ

 Inwestycja: Pakiet 8 sesji 2520 zł/osobę *

* Dla grup powyżej 10 osób z jednej organizacji 20% rabatu.

Szybko. Konkretnie. Efektywnie.

NASZE ATUTY

Metody

Empatyczna komunikacja oparta na NVC (Nonviolent Communication), budująca autentyczny kontakt, który zwiększa zaufanie i dostarcza energii.

Integralność, która oznacza rozwój w procesie łączącym emocje, myśli, doświadczenia i świadomość.

Uważność (mindfulness), jako sposób na zapobieganie stresowi i poprawę koncentracji.

Sposób pracy

Opieramy się na pracy z grupą, podczas której budujemy przestrzeń do głębokiej wymiany: refleksji, doświadczeń i informacji zwrotnych.

Takie podejście skutkuje lepszą komunikacją w grupie i poza nią, wzrostem zaufania do siebie oraz innych oraz trwałym i skutecznym uczeniem się.

Efekty

Lepszy kontakt ze sobą i z innymi ludźmi. Wzrost zaufania, a w konsekwencji większa efektywność osobista.

Świadomość i praktyczna wiedza na temat relacji interpersonalnych.

Redukcja stresu i znaczący wzrost energii – lepszy dostęp do zasobów wewnętrznych.

W OSTATNIM CZASIE WSPÓŁPRACOWALIŚMY MIĘDZY INNYMI Z:

Chcesz pomóc swojemu zespołowi, liderom, sobie w bardziej empatycznym dogadywaniu się – porozmawiajmy.

ZAPRASZAM DO KONTAKTU

Lucyna Wieczorek
tel. 695 015 550
lucyna.wieczorek@szkolatrenerowempatii.pl