DLA ORGANIZACJI
Empatyczna komunikacja w organizacji
Budujemy zdrowe środowisko pracy.
Wspieramy podejście “we culture” (zależy nam na tworzeniu współpracy, relacji i wspólnoty).
Szkolimy z kompetencji przyszłości.
Rozwijamy umiejętności empatycznej komunikacji.
W czym konkretnie możemy wesprzeć Twoją organizację?
Wyszkolimy dla Ciebie i Twojej organizacji:
TRENERA_RKĘ WEWNĘTRZNEGO_Ą (Patrz 2 etap Szkoły)
COACHA_KĘ WEWNĘTRZNEGO_Ą (Patrz Coaching oparty na empatii)
Wyedukujemy osoby z Twojej organizacji, tak aby potrafiły i wiedziały jak uczyć innych nowych kompetencji. Dostosujemy scenariusz zajęć oraz czas i budżet jaki chcesz przeznaczyć na szkolenie do Twoich potrzeb i oczekiwań
Wesprzemy Cię poprzez:
COACHING I MENTORING
Proponujemy coaching i mentoring indywidualny (w tym Executive Coaching) w następujących obszarach: rozwój kompetencji liderskich, coaching kariery, wsparcie w sytuacjach trudnych, umiejętności samoregulacji w stresie
Pracujemy też z zespołami (team coaching) wspierając je w: komunikacji, współpracy, sesjach kreatywnych
Przygotujemy dla Twojej organizacji szkolenie, warsztat lub webinary “szyte na miarę”
Nasi eksperci_tki przygotują program dostosowany do potrzeb danej grupy zwłaszcza z takich obszarów jak:
- EMPATYCZNA KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA
- PROFILAKTYKA WYPALENIA ZAWODOWEGO, REZYLIENCJA, RADZENIE SOBIE ZE SKUTKAMI STRESU
- EMPATYCZNE PRZYWÓDZTWO
Wesprzemy Cię w:
- BUDOWANIU KULTURY ORGANIZACJI
- WDRAŻANIU EMPATYCZNEJ KOMUNIKACJI
Wyedukujemy osoby z Twojego zespołu (będące w rożnych rolach) w:
empatycznej komunikacji, działaniu zgodnie z zasadą win-win w oparciu o wartości firmy oraz w kompetencjach przyszłości na naszych rocznych studiach podyplomowych prowadzonych z USWPS Warszawa.
KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI OPARTA NA EMPATII
W OSTATNIM CZASIE WSPÓŁPRACOWALIŚMY MIĘDZY INNYMI Z:
Jeśli jesteś zainteresowany_a naszą ofertą napisz maila na: marta.bialik@szkolatrenerowempatii.pl lub magdalena.przybysz@szkolatrenerowempatii.pl lub zadzwoń pod numer 697 071 014 , aby ustalić termin pierwszej konsultacji. Zazwyczaj pierwsze spotkanie trwa około godziny, odbywa się w formie on line lub na żywo w naszej siedzibie w Warszawie na ulicy Tynieckiej 38 lub w siedzibie klienta. Podczas rozmowy wsłuchujemy się w potrzeby szkoleniowe, oczekiwania i prezentujemy naszą metodę, zespół i sposób pracy. Następnie umawiamy się na dalsze kroki współpracy: badanie potrzeb uczestników_czek, praca nad ofertą, scenariuszem, realizacja szkolenia, omówienie i follow up. Wszystkie nasze szkolenia, warsztaty i sesje coachingowe są także dostępne w języku angielskim.